6 x koolhydraatrijke tussendoortjes

Geplaatst: 02 november 2017

Tussendoortjes met langzame koolhydraten passen in een gezond voedingspatroon. Deze geven je gedurende de dag genoeg energie. Het hoeft niet veel tijd te kosten om je tussendoortjes zelf te maken. Bekijk het lijstje hieronder voor inspiratie!

fruit-salad_istock_000021196747_jessicakey.jpg#asset:1696:square400x400crop

1. Vers fruit (Bron: Getty Images)

1-10.jpg#asset:1695:square400x400crop

2. Volkorencracker met gezond beleg, zoals kipfilet, hummus of avocado (Bron: Lifestyle By Linda)

Popcorn-Snack.jpg#asset:1697:square400x400crop

3. Ongezoete popcorn (Bron: Get Healthy U)

raw-chocolate-bark.jpg#asset:1698:square400x400crop

4. Rauwe chocolade met minstens 70% cacao (Bron: Detoxinista)

Vegan_Gluten_Free_BANANA_WALNUT_BREAD_-_healthy_low_sugar_recipe_breakfast_no_refined_sugar_dairy_free_egg_free_1.jpg#asset:1703:square400x400crop

5. Een plakje bananenbrood zonder suiker (Bron: Be Good Organics)

Notenpasta3.jpg#asset:1701:square400x400crop

6. Notenpasta met snackgroenten of een volkorencracker (Bron: De Hippe Vegetariër)


inspiratie     koolhydraten     tussendoortjes    


Op de hoogte blijven?
Inschrijven
Terug naar overzicht


Deel dit bericht:


0 Reacties

Plaats een reactie