6 eiwitrijke tussendoortjes

Geplaatst: 06 maart 2017

De meeste ‘verantwoorde tussendoortjes’ uit de supermarkt bevatten veel suiker. Gelukkig zijn er nog talloze andere manieren om je behoefte aan suiker of vet eten te verslaan. Deze eiwitrijke tussendoortjes geven energie, een vol gevoel en zijn makkelijk en snel te maken!

groentedip.jpg#asset:1682:square400x400crop

1. Een zelfgemaakte dip met groenten. Denk aan hummus of een paprikadip met komkommer, selderij of wortel (Bron: Flickr)

breakfast_day-1.png#asset:1684:square400x400crop

2. Halfvolle yoghurt, Griekse yoghurt of kwark met kaneel, ongezouten noten en zaden (Bron: Pure Form Fitness Kitchen)

noten.jpg#asset:1686:square400x400crop

3. Een handje noten-zadenmix, zoals amandelen met pompoenpitten (Bron: Shutterstock)

2.png#asset:1687:square400x400crop

4. Een rijstwafel met pindakaas en banaan (Bron: Optima Vita)

eiwitten.jpeg#asset:619:square400x400crop

5. Gekookt eitje (Bron: Pixabay)

canned-tuna.jpg#asset:1688:square400x400crop

6. Tonijn uit blik (Bron: Reader's Digest)


eiwitten     gezond     inspiratie     tussendoortjes    


Op de hoogte blijven?
Inschrijven
Terug naar overzicht


Deel dit bericht:


0 Reacties

Plaats een reactie